CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009年3月2日星期一

愛你地變左害你地

今晚上完第一堂的寵物香薰, 得我同另一同學, 原來我們都是養貓, 所以導師針對貓來授課, 一聽之下, 大件事了, 原來貓係唔可以吸純精油的, 因為精油濃度太高 (任何揮發性都係), 貓的皮膚好薄, 好容易吸收, 長期吸收會累積體內引至中毒, 之前係網上睇到貓主講用香薰有好多好處, 所以就開始使用精油, 更加大件事的是之前天冷, 我將細佬阿B困入睡房, 然後開著香薰機一齊瞓, 中晒招, 不幸中大幸, 是我懶成日唔記得放香薰, 唔係就死多2錢

呢次真係愛佢變成害佢, 我仲有十幾支存貨, 導師話叫我隔離放, 唔好比貓嗅到就得了, 唉~~~~, 剛才佢講貓嗅得多會中毒個剎那, 我真係有D喊的衝動, 好驚貓地已唔多唔少中左毒, 害左佢地

導師話貓只可以用花水這些副產品wor, 唔好浪費左部香薰機, 可以用花水溝水放

0 留言: