CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009年3月20日星期五

天呀, 多謝你的安排

唔知係咪真冥冥中有安排, 對於我來說, 好多時如果有些事情做錯了, 到一段時間一定會出現一些事情令我知道原來一直犯了錯誤。
一直以來, 都去尋找很多資料, 如何是對貓兒是好的, 一定會去買或去做, 話說之前很多朋友都提及香薰的好處, 可以令動物的行為或情緒有改善, 及有冶療作用, 一知半解的我,心想自己不抗拒, 亦頗喜歡香薰這個玩意, 當然第一時間去買回來一家人分享啦。 仲勁到初時只用爉燭, 繼而便用了2部離子電子香薰機, 精油更加有十幾支, 用2年都未必用完個隻。 使用差不多有數個月, 不過很多時間都忘記去放香薰(現在真是慶幸)
直至最近, 係公司好無聊咁上網, 去搵where有特別一些的精油種類, 被我發現了一間香薰冶療中心心開辦了"寵物香薰", 其實一直都好想報此類course, 但香港暫時仍未普及, 很難找到有中心教授
於是立刻報名, 並可以立刻上堂(因為另一同學一月份已登記, 但唔夠人開唔到班), 所以我說是天意救左我班仔。
一上堂, 我就即刻問老帥貓可以用甚麼精油, Miss 即刻講原來貓係唔可以吸精油, 因為精油濃度係好高, 所以其實都有毒性, 但這些毒性係人類或一些動物吸入後可以分解到, 但貓的肝狀沒有適合的酵素去分解這些毒素, 長期使用會中毒的。想完之後很有喊的衝動,一直以為對佢地好的事情, 原來是害緊佢地, 甚至會奪去他們的生命, Miss話貓只可以用超低濃度的副產品 - 花卉水, 至於狗, 亦不是任何香薰都可以用, 真係好高學問, 用時一定要清楚其成份, 好似"大長今"考官問長今 "好的藥材同有毒藥材點去區分" 答案係無得區分, 好的藥用係錯的地方, 就會變成毒藥, 相反, 有毒藥材用係某上症上, 就會變成好的藥材"

0 留言: