CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

2009年3月20日星期五

好好玩的寵物香薰DIY




前晚上第2堂, 係教DIY, 整左 1) 防蝨沖涼液 及 2) 洗耳水, 覺得好似整蛋糕咁, 因為樣樣都要計好份量先mix, 不過狗同貓一定唔可以一齊用, 狗可以加幾滴精油, 貓就要改用花水, 但Miss話就算用花水都有效力, 可能得2個學生, Miss都會盡量迎合我地的要求, 第一堂我要求想 DIY一些冶療金錢癬的mask or cream, 今堂note都有寫, 不過Miss話好快乾, 係堂上唔適合做wor, 叫我自己返屋企做

當晚都買左好多材料, 不過, 好似Miss 講, 第一次咩都無, 所以好多材料用具都要買, 係要買好多同埋用好多錢, 但可以用好多次, 之後就唔會咁肉痛, 我都買成700元材料用品, 仲係有2支同同學share一半, 唔係仲貴呀

尋晚調左個mask, 唔知點解好似好稀咁, 咁岩我之前生癬的位置唔知為何呢2日好痕, 咪搽d試下, 真係幾神奇, 搽左5分鐘左右, 已經唔痕了 ^^, 希望阿妹有效啦, 上堂買左甘油, 原來甘油對主婦手好有用wor, 波仔爸呢排做左貓狗的廚房男, 搞到隻手起左粒野又話痕, 比佢試下用睇下work 唔work啦, 今日食 lunch去左三聯買左本鬼婆寫的 "500 formulas for Aromatherapy", 又可以玩下DIY啦, 不過唔知屋企人肯唔肯做白老鼠呢~~~~

0 留言: